Τι πληροφορίες χρειάζεται να δώσω κατά την κράτηση;
Θα πρέπει να δώσετε το όνομά σας, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τον αριθμό τηλεφώνου και τα στοιχεία πληρωμής. Για μερικά ξενοδοχεία ενδέχεται να απαιτούνται επιπλέον πληροφορίες, όπως ονόματα επισκεπτών ή ειδικά αιτήματα, κατά το check-in.
Πώς μπορώ να λάβω την επιβεβαίωση της κράτησής μου;
Μετά την κράτηση θα λάβετε email επιβεβαίωσης με τα στοιχεία της κράτησής σας. Eάν δεν το δείτε εντός 10 λεπτών, παρακαλούμε, ελέγξτε τον φάκελο "ανεπιθύμητα" ή επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας.
Μπορώ να κάνω κράτηση την ίδια ημέρα της άφιξης;
Ναι, πολλά ξενοδοχεία προσφέρουν κρατήσεις αυθημερόν, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα. Πληκτρολογήστε την ημερομηνία άφιξης ως σήμερα στην αρχική σελίδα για να δείτε τις διαθέσιμες επιλογές.
Μπορώ να κάνω κράτηση εκ μέρους κάποιου άλλου;
Ναι, μπορείτε να κάνετε κράτηση για άλλους. Εισαγάγετε το όνομα του επισκέπτη στη φόρμα κράτησης και βεβαιωθείτε ότι θα λάβει τα στοιχεία επιβεβαίωσης για το check-in.
Ποιους τρόπους πληρωμής δέχεστε;
Δεχόμαστε τις πιο διαδεδομένες πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες (Visa, MasterCard, American Express), το PayPal και επιλεγμένα ψηφιακά πορτοφόλια. Μερικά ξενοδοχεία ενδέχεται να επιτρέπουν την πληρωμή κατά την άφιξη, ανάλογα με την πολιτική τους.
Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου στοιχεία και τα στοιχεία πληρωμής;
Απολύτως. Χρησιμοποιούμε προηγμένη κρυπτογράφηση SSL για την προστασία των δεδομένων σας και συμμορφωνόμαστε με τα πρότυπα του GDPR για να διασφαλίσουμε το απόρρητό σας. Τα στοιχεία πληρωμής σας υποβάλλονται σε ασφαλή επεξεργασία και δεν κοινοποιούνται ποτέ.
Πότε θα χρεωθεί η πιστωτική μου κάρτα;
Αυτό εξαρτάται από την πολιτική του ξενοδοχείου. Κάποια ζητούν πλήρη πληρωμή κατά την κράτηση, ενώ άλλα κάνουν προσωρινή δέσμευση και χρεώνουν κατά το check-in ή το check-out. Ελέγξτε τους όρους του ξενοδοχείου κατά την κράτηση.
Υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις ή κάποια προκαταβολή;
Οι περισσότερες κρατήσεις περιλαμβάνουν όλους τους φόρους και τις χρεώσεις, ωστόσο μερικά ξενοδοχεία ενδέχεται να ζητήσουν επιστρέψιμη προκαταβολή ή ειδικές χρεώσεις (resort fees) κατά την άφιξη. Αυτά αναφέρονται με σαφήνεια στη σελίδα της κράτησης.
Ποια είναι η πολιτική ακύρωσής σας;
Οι πολιτικές ακύρωσης διαφέρουν ανάλογα με το ξενοδοχείο και την κατηγορία της τιμής. Πολλές πακέτα περιλαμβάνουν δωρεάν ακύρωση έως και 48 ώρες πριν από το check-in, ενώ τα πακέτα με μη επιστρέψιμη χρέωση πληρώνονται εξ ολοκλήρου. Ελέγξτε την εκάστοτε πολιτική κατά τη διάρκεια της κράτησης ή στο email επιβεβαίωσης.
Μπορώ να τροποποιήσω την κράτησή μου (π.χ. να αλλάξω ημερομηνίες, δωμάτια);
Ναι, οι περισσότερες κρατήσεις μπορούν να τροποποιηθούν μέσω του λογαριασμού σας στο ohotel.gr ή επικοινωνώντας με την ομάδα υποστήριξής μας. Ενδέχεται να εφαρμόζονται χρεώσεις ανάλογα με την πολιτική του ξενοδοχείου.
Τι συμβαίνει αν χρειαστεί να κάνω ακύρωση λόγω έκτακτης ανάγκης;
Για επείγοντα περιστατικά, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας. Θα συνεννοηθούμε με το ξενοδοχείο για να διερευνήσουμε ευέλικτες επιλογές, αν και τα αποτελέσματα εξαρτώνται από την πολιτική του ξενοδοχείου.
Μπορώ να αλλάξω την κράτησή μου στο όνομα άλλου ατόμου;
Μερικά ξενοδοχεία επιτρέπουν την τροποποίηση ονόματος στις κρατήσεις. Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας ή απευθείας με το ξενοδοχείο για να επιβεβαιώσετε αν αυτό είναι εφικτό και αν υπάρχουν τυχόν χρεώσεις.
Τι γίνεται αν το ξενοδοχείο ακυρώσει την κράτησή μου;
Εάν ένα ξενοδοχείο ακυρώσει την κράτηση, θα σας ειδοποιήσουμε αμέσως και θα σας προσφέρουμε εναλλακτικά καταλύματα ή πλήρη επιστροφή χρημάτων. Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας για βοήθεια.
Ποιες είναι οι συνήθεις ώρες της άφιξης και της αναχώρησης;
Η συνηθισμένη ώρα της άφιξης είναι 2:00 μ.μ. και της αναχώρησης 12:00 μ.μ. Οι ώρες μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το ξενοδοχείο, γι' αυτό παρακαλούμε ελέγξτε τις πληροφορίες κατά την κράτηση.
Μπορώ να ζητήσω πρόωρο check-in ή ευέλικτο check-out;
Ναι, μπορείτε να ζητήσετε πρόωρο check-in ή ευέλικτο check-out κατά τη διάρκεια της κράτησης ή επικοινωνώντας απευθείας με το ξενοδοχείο. Η διαθεσιμότητα και οι χρεώσεις εξαρτώνται από την πολιτική του ξενοδοχείου.
Υπάρχει internet υψηλής ταχύτητας σε όλο το ξενοδοχείο;
Τα περισσότερα ξενοδοχεία στο ohotel.gr προσφέρουν δωρεάν Wi-Fi υψηλής ταχύτητας, αλλά η διαθεσιμότητα και η ταχύτητα μπορεί να διαφέρουν. Ελέγξτε τη λίστα παροχών του ξενοδοχείου για λεπτομέρειες.
Υπάρχουν διαθέσιμες πρόσθετες υπηρεσίες;
Πολλά ξενοδοχεία προσφέρουν υπηρεσίες όπως μεταφορά από το αεροδρόμιο, πλυντήριο ρούχων ή θεραπείες σπα με επιπλέον χρέωση. Μπορείτε να τις ζητήσετε κατά την κράτηση ή να επικοινωνήσετε απευθείας με το ξενοδοχείο.
Ποιες παροχές περιλαμβάνονται στην τιμή του δωματίου;
Οι παροχές ποικίλλουν ανάλογα με το ξενοδοχείο, αλλά μπορεί να περιλαμβάνουν Wi-Fi, πρωινό, χώρο στάθμευσης ή πρόσβαση στην πισίνα. Όλες οι παροχές αναφέρονται στη σελίδα κράτησης του ξενοδοχείου.
Προσθέστε ειδικό αίτημα κατά τη διαδικασία της κράτησης στο αντίστοιχο πεδίο ή επικοινωνήστε απευθείας με το ξενοδοχείο μετά την κράτηση. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να ικανοποιήσουμε τα αιτήματά σας.
Υπάρχουν δωμάτια προσαρμοσμένα για επισκέπτες με αναπηρία;
Ναι, πολλά ξενοδοχεία προσφέρουν δωμάτια και εγκαταστάσεις προσαρμοσμένα για επισκέπτες με αναπηρία. Χρησιμοποιήστε το φίλτρο κατά την αναζήτησή σας ή επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας για να βρείτε τις κατάλληλες επιλογές.
Ποια είναι η πολιτική απορρήτου όσον αφορά τα δεδομένα των χρηστών;
Προστατεύουμε τα δεδομένα σας με κρυπτογράφηση SSL και συμμορφωνόμαστε με τον GDPR. Για πλήρεις πληροφορίες δείτε την Πολιτική απορρήτου μας.
Υπάρχει περιορισμός ηλικίας για την κράτηση ή τη διαμονή σε ξενοδοχεία;
Οι επισκέπτες πρέπει να είναι τουλάχιστον 18 ετών για να κάνουν κράτηση. Μερικά ξενοδοχεία ενδέχεται να έχουν ελάχιστο όριο ηλικίας για το check-in, το οποίο αναφέρεται στη σελίδα της κράτησης.
Επικοινωνήστε με το ohotel.gr
Στείλτε μας email: support@ohotel.gr
ohotel.gr χρησιμοποιεί αυστηρά απαραίτητα cookies για τη λειτουργία του. Δεν συλλέγουμε cookies ανάλυσης και μάρκετινγκ.ΟΚ